مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-20سياسي

یادداشت| این نامه رو لیلا فقط بخونه


بانو جان! جنگ بر سر تو وارد فاز جدیدی شده است، می خواهند تو، یعنی ریحانه ی این باغ بهشتی را از ریشه بزنند و بخشکانند، منقارشان آتشین است و از نوک نحس شان خون می چکد.

- خبرگزاری فارس کرمان/ آمنه شهریارپناه: برای تو می نویسم بانو جان! خواهرم! دخترم! هم کیش و همسنگرم! اصلا بگذار به یاد آن قطعه لیلا صدایت کنم! یادت می آید کلاغ ها اطراف مزرعه ما جمع شده بودند؟ هنوز هم هستند، چهل و چند سال است که نرفته اند، نیامده اند که بروند، آمده اند دلها را خون کنند، عشق ها را سر ببرند و زندگی ها را خاک کنند.

لیلا جان! جنگ بر سر تو وارد فاز جدیدی شده است، می خواهند تو، یعنی ریحانه ی این باغ بهشتی را از ریشه بزنند و بخشکانند، منقارشان آتشین است و از نوک نحس شان خون می چکد.

آنها پیروزی و خوشبختی شان را در نبودن تو می بینند، وقتی خدای ناکرده روی زمین افتاده ای و بالای سرت جشن گرفته اند، هلهله کنان و پای کوبان، سرمست و سرخوش به طعمه خودشان می پردازند، آنها آبی را گل آلود می کنند تا شاه ماهی خودشان را شکار کنند.

حواست هست؟ راه ها امتحان کردند تا به تو رسیدند، عملیات ها باختند تا در این نقطه و با نامردی، تو را از خودت جدا کنند تا با دستان خودت نقشه ای بکشی که آنها می خواهند و راهی را با چشمان بسته انتخاب کنی که آنها جلویت گذاشته اند، مسیری که تو را وارد حلقوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| این نامه رو لیلا فقط بخونه

یادداشت| این نامه رو لیلا فقط بخونه